Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Mountain Equipment Dreamcatcher/Glacier sovepose??


Pluto

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har en Mountain Equipment Dreamcatcher 1000.

Soveposen er en skikkelig dreamcatcher - den er utrolig behagelig. Og "strikk"-systemet TDS fungere veldig bra.

Stretchen gjør at posen ligger bra inntill kroppen og det blir lite ekstra luft i posen.

Med to standrad liggeunderlag kan du fint ligge rett på snøen i -15 uten å fryse.

Har aldri sovet i posen under -15. Bruker en annen mer ekstrem pose når det er kaldere - som jeg sleper på pulk.

Bruker posen når jeg skal på ryggsekktur.

Er ikke sikker på om jeg ville valgt den samme posen igjen, men det er ikke fordi det er noe galt med posen,

men fordi jeg nå kanskje ville dytta mer penger i å få en pose som veier mindre og tåler enda mer kulde.

Men det viker på meg som om neste steg i priskategorien for dun er 6-7000. Så mitt valg når jeg kjøpte den

var fordi jeg hadde et maks budsjett på 3000-3500.

Kompresjonstrekket var tragiske greier - det er bytta ut med et av helsport sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.