Gå til innhold
  • Bli medlem

"Enkel" topptur om vintern?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk litt dilla på "toppturer" for noen år tilbake.. men har kun holdt meg til fjells om sommeren.. så nå lurer jeg på om noen har en "enklere" topp å anbefale som første tur vinterhalvåret? For en fersking.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan også se på

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6686

Spørgsmålet her var mere afgrænset og gik bare på topture i Rondane om vinteren, så det er ikke sikkert, at svarene her fortæller, hvad der "overall" er mest anbefalelsesværdigt, når man er ny i dette game. Mon ikke, der alligevel skulle være et par svar, du kan bruge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Besshø fra Bessheim er en fin tur om vinteren. Det samme er flere av 2000-meterne lengst øst i Jotunheimen. Ellers er det jo svært mange topper å velge blant i dette landet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.