Gå til innhold
  • Bli medlem

Petzl myo xp


Jakobsen

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøpte maken modell for en måned siden. Brukte den på mørk hytte langt til fjells ei helg. Syns den var svært bra. Ikke for tung. Sitter godt på hodet med toppreima på. Brukte mest på laveste lysstyrke da jeg ikke har erfaring hvor lenge batterier virker. Var -20. Syns den er perfekt til mitt bruk og jeg ga ca. 750 kr. Batteriene varer lenge og svært godt lys på fullt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne til julegave til meg selv, og er knakende godt førnøyd.

Skal jeg være misfornøyd med noe, er det at knappene er små (vrient å treffe med hansker/store fingre).

Veldig sjeldent jeg bruker "boost" funksjonen, men synes det lyser dritabra.

Angrer ikke et sekund på kjøpet.

Lykke til med ny lykt......??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en slik i ca et år!

har vært fornøyd med den så lenge jeg bare benyttet den til turbruk men så i høst begynnte jeg å bruke den på arbeid 6-8 timer hvær dag! etter 2 måneder begynnte det å bli ukontakt i ledningen inn til selve lykta og nå virker den ikke lengre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av en slik og den er prøvd ute på verandaen i kveld, hittil er jeg meget godt fornøyd og den skal testes i trollheimen den neste uken. Denne lykta blir et flott supplement til den store silva reflektor halogenlykta jeg har :?:wink:8):D :D :D

For andre som ønsker seg denne modellen selges den for 198kr på obs sport city syd og city lade i trondheim, en meget bra pris da den koster 450veil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lykta utprøvd i på telt/hyttetur i trollheimen ei lita uke og jeg er kjempefornøyd. har nå gått til innkjøp av enda en om den andre skulle gå sund e.l. de har fortsatt noen får igjen på OBS city syd i trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.