Gå til innhold
  • Bli medlem

Et hundeår


g-arnt

Anbefalte innlegg

Annonse

Når den går tur, ser den ut som den har 5 ben .. så ja, det er en hann.

Og han har passert 13. Og selv om han har hatt tøffere service enn min gamle Opel Corsa, holder han fremdeles koken..

Så lenge han ikke VET at de fleste andre hunder går tur i parker, rundt vann, osv. så er han happy.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund på tur er jo dritkult. De gangene jeg savner hund er når jeg går på toppturer. Savner ikke hund på utsatte steder, men den hunden der har jo så mikrobein at den tydligvis lett må gå i sekken hvis det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den hunden der har jo så mikrobein at den tydligvis lett må gå i sekken hvis det skulle være nødvendig.

Den har tilbragt sine mil i sekken, det er sikkert. Takk til ArcTeryx for hundevennlig Bora-sekk.

Den hunden var jo helt rå. Håper bare ikke den tar for mye skade av toppkjøret..

Ikke mer enn meg..

Troll har besteget Storhornet på Godøya i kveld, i nysnø og i mørket. Han ligger her og småsnorker men vifter litt med labben som hilsen til alle på Fjellforum..

post-1088-133474451976_thumb.jpg

post-1088-133474451984_thumb.jpg

post-1088-133474451992_thumb.jpg

post-1088-133474451997_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.