Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp fra USA, nettbutikk


truls-a

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Det finnes mange internet leverandører i USA, og prisen på VE 25 ligger på rundt US 500! Men, det er ikke mange som sender til utlandet. Uansett blir det toll på pakken, så jeg er usikker på hvor mye du sparer. Selv får jeg VE 25 på døra neste uke, blir kjøpt av en kompis i statene. Gleder meg som en unge til å prøve det på vidda. Søk på google, så kommer det mange alternativer! Lykke til,

Christopher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bra svar, en sånn butikk jeg så etter. Men jeg skal spesifikt ha TNF Moutain 25 teltet, det jeg hadde ble knust under snøen på hardangervidda i helga... Er så sinnsykt fornøyd med det så skal ha det igjen.

Så hvis noen vet om et bra sted jeg kan kjøpe det så er det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg kan kun anbefale www.REI.com ! Stort utvalg av my rart!

Har netopp mottatt et par ski derfra av den typen fischer short cut fjellski (S-bound), som vi i europa åpenbart ikke får lov å prøve eller kjøpe!

(Det er en annen modell enn den S-bound som fischer Norge lagerfører! Faktisk en short-cut variant av europa 109)

Men REI har fin service for det var noe trøbbel med visa betalingen pgr. av feil-lest utløpsdato. I stan for å kansellere handlen tvert, kontaktet de og forsøkte flere ganger!! Så jeg korresponderte flere ganger med "Maggie" i salgs avd.

Extrem hurtig levering: shipping fra Seatlle! d. 22.1 og på døra formiddag 25.1!!!

Helt sprøtt - ikke minst fra et økologisk syn- er at det er så effektivt og så langt ca. 1.000 kr. billigere med et par ski produsert i Østerike og flyfraktet tur -retur til Europa!!

Jeg får så se om Tolden har fått snusen i transaksjonen!

Så nu går jeg på by'n og kjøper et par super telemark og 10 mm heveplater til litt hyggeligt montasje. På fjellet kommer jeg først neste helg!

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altrec.com (sender ikke alle merkevarer ut av usa)

backcountry.com (sender ikke alle merkevarer ut av usa)

moosejaw.com

rei.com (sender ikke alle merkevarer ut av usa)

mgear.com

sierratradingpost.com (restlager, fjorårsmodeller etc. mye billig)

Flere og flere butikker har fått restriksjoner på salg av en del merkevarer til utenlandske kunder.

Flere av de store merkene som f.eks North Face og Arcteryx er vanskelig å få sendt direkte til norge.

Alternativt kan man sende det til sin egen postboks adresse i usa (jetcarrier.no).

Moosejaw.com sier også at de ikke sender bla. North Face og Arcteryx til utlandet, men

det virker ikke som de håndhever dette i noen særlig grad.

Sierratradingpost.com har ingen begrensinger på forsendelse.

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.