Gå til innhold
  • Bli medlem

Kors rev "cross fox"


Villmannen

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja den var skikkelig fin.

Du ser ut som en erfaren reve jeger allerede tross din unge alder det er morro, men husk du må vite om det er lov til å skyte det du skal skyte før du gjør det he he.

Hva gjør du med revene stopper du dem ut elller flår du dem og selger skinnet, elller er det bare for å få vekk predatorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av denne trådene, men muligens litt morsomt.

Som hyttevert på en selvbetjent turistforeningshytte i påsken, opplever vi litt av hvert.

I fjor måtte vi ta en storvask på "dassen" og rydde i avfallsrommet. Det er ikke uvanlig, men vi hadde ikke sett ferske revelort inne der før.

Etter vask og rydding, så det riktig bra ut - helt til neste morgen. Ny lort og ny rydding.

Kona var svært skeptisk, og det var med en viss frykt hun besøkte stedet den dagen (og kvelden) - godt bevæpnet med en skistav.

Neste morgen var det samme skjauen. Vi tettet alle huller og gjorde rent nok en gang. Vi spikret også en ny fjøl på døra, der noen hadde gnagd et stort hull.

I skummringen så vi to rever på sprang vekk fra dassen.

Visse leieboere er det vanskelig å få sagt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viiste de var ganske så sta:P

Men at de var SÅ sta hadde jeg ikke anelse om :-)

I fjor brukte jeg et elghode som åte, den var surret fast med godt tau to plasser, helga etter var hode borte.

Da hadde ræven dratt med seg hele elghode bortover, og d var igjen en bred gate etter den :P

Jeg orket ikke følge sporene, men det angrer jeg på, hadde jo vært artig å se hvor langt den hadde kommet :D

ps, det var et hode var en 1 1/2 årig okse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.