Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko igjen


bo

Anbefalte innlegg

På tide å få seg eit par skikkelege fjellsko, etter at solane på militærstøvlane mine bestemte seg for å smuldre bort.. Like greit, dårlege sko uansett.

Har etter litt lesing her kome fram til at Crispi Besseggen nok vil bli ein fin fjelltøffel for meg. Men kanskje nokon har forslag til alternativ til denne? Har enno ikkje prøvd den på, kan jo hende den ikkje passer min fot.

Er for eksempel Scarpa Ladakh eit alternativ? Litt dyr, "testvinnar"? Er den tilsvarande i vekt og stivhet?

Og kva med Alfa walking king? Litt rimlegare, kjem visst på tilbud på platou i bergen. Er denne i samme vektklasse som Bessegen?

Andre eg burde vurdere?

Kjem til å bruke skoa til ein og annan fjelltur, og for å komme meg på fjellet for å fly paraglider. PG-sekken er 20kg, og det vil kanskje få folk til å anbefale tyngre fottøy enn Besseggen. Ettersom eg har greidd med på eit vis så langt med slafsete M77, så frister det ikkje med tyngre fottøy enn nødvendig. Men eg høyrer gjerne synspunkt på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere alternativer:

Gronell Savanna - Testvinner i blant annet Jakt og fiske,

Graninge Sarva - Kåret til beste kjøp (husker ikke hvor)

Varg Isogaisa - Testvinner (tror det var i Jakt og fiske det også)

Jeg har hatt førstnevnte i to år nå, kjempegode sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Forstår det slik at støvlane som striky02 anbefaler er nokså stive. Kor tung sekk er folk komfortable med å bære med lettare sko som Besseggen?

Mine turar med PG-sekk er sjeldan meir enn ein til halvannan time, og som oftast slepp eg å gå ned att :(

Treng gjerne ikkje panserstøvlar då?

Er det nokon som har erfaring med Scarpa Ladakh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.