Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig Primus Gravity MF


evenl

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke på ny kaste meg inn i en primus diskusjonene her på forumet, men vil bare opplyse om følgende:

OBS sport på Lade i Trondheim selger Primus Gravity MF for kr 585,- og dette er ikke på salg..! Eksempelvis selges denne brenneren på Sportsnett (høyprisutstyr) til 1299,-. Et godt kjøp spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for all del. Poenget mitt i forrige "primus-innlegg" var frustrasjon over stadige nye f.eks "Omnifuel - erfaringer med denne?" innlegg. Jeg har imidlertid sett innlegget ditt i kat. "om fjellforum", og støtter ditt forslag der :roll:

Jeg har ikke prøvd Gravity MF. Jeg skal imidltertid prøve EF utgaven (kun gass) til helgen. Håper den svarer til forventningene. Som sagt har jeg Omnifuel fra før, og har dermed ikke noe ekstremt behov for ny bensinbrenner. Gravity er imidlertid interessant pga at den er støysvak. Det er som kjent ikke Omnifuel, så hvis noen har erfaringer med MF utgaven mottas dette med takk (jeg tror ikke det er så mange tråder om dette her fra før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vær oppmerksom på at Primus lager en brenner som heter Gravity MF og en som heter bare MF. MF er noe tyngre, og etter min mening mer solid en gravity MF. tror også prisen er høyere for MF, kanske det er forklaringen på prisforskjellen? Har hovedsakelig brukt gass-boks på min MF, og er veldig fornøyd. Har også prøvd bensin et fåtall ganger vinterstid.. Den har da litt forvarmingstid før den brenner skikkelig reint..

AA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.