Gå til innhold
  • Bli medlem

Varm vinterbukse- Norrøna Røldal goretex primaloft?


Bokhylla

Anbefalte innlegg

Litt feil årstid, men, men...

Jeg er på jakt etter en isolert vinterbukse til rolig turgåing, friluftliv uten å være så mye i aktivitet og litt snølek  med tantebarn. Har hittil brukt en Fjellreven bukse med stilongs under, men synes det er for kaldt så fort man sitter seg ned (litt frossenpinne).

Ser det er salg i Outleten til Norrøna på Røldal goretex primaloft buksen deres, og lurte på om noen har noen erfaring med den?

Vil den oppleves for "subbete" og vis om man brukes vanlige sko, og er den varm ? Åpen for subjektive tolkninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til rolig utekos så trenger du jo ikke en dyr GTX-bukse. En helt vanlig boblebukse vil gjøre god nytte der. Og bukser laget for alpinstøvler er veldig vide nederst. Jeg personlig er ikke glad i vide buksebein. Men det er meg. Men ellers er jo buksa veldig fin. Har kjent på de flere ganger og de virker veldig varme.

Jeg har en lett fora vinterbukse fra Twentyfour som kosta noen få hundrelapper (jeg bruker min i stallen der den må være vanntett, solid og varm fremfor pustende). Noe sånt er ofte mer enn bra nok for rolige dager i snøen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.