Gå til innhold
  • Bli medlem

Solo kano vil kjøpes!


Anbefalte innlegg

Hei alle kano entusiaster!

 

Jeg leter desperat etter en solo kano til salgs i Skandinavia...ikke enkelt!  Jeg vil helst kjøpe en eldre modell slik som Dagger Impulse, Mad River Outrage eller noe lignendes som egner seg til stryk og lek.  Kunne til og med tenke meg en Pakboat solokano.  Er det noen der ute i kano verden som har en tips?  Tusen takk for hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil prøve først om du ikke har prøvd å padle kort kano før. Det et noe ganske anna enn å padle en lang kano.

Holder du til i nord er det nærmeste å snakke med @aslak p

Eventuelt er du hjertlig velkommen til å komme innom meg i Kongsberg for å prøve. Jeg har L'edge, Covert 9.3 og en C1 Bigdog Chaos du kan teste.

Det har skjedd MASSE utvikling siden de kanoene du nevner ble lagd så du vil virkelig ikke ha noen av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.