Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinjeronden og Rondeslottet?


ØysteinT

Anbefalte innlegg

Hei

 

lurer litt på hvor krevende er det å gå mellom Vinjeronden og Rondeslottet? Jeg er normalt ikke en "egg-vandrer" - dvs jeg liker meg ikke på spisse egger, jeg står gjerne 1-2 meter innenfor og ser mot kanten :D

Er det kun deler av urene som er bratte eller er det også smalt mellom disse? Og da i forhold til f.eks eggen på Besseggen (som jeg har vært på og kan bruke som referanse).

 

Skal til Rondane til helgen/neste ukeog tenkte å gå trekanten, men evt over Rondeslottet. Ellers blir det opp til den og ned igjen samme vei. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal bruke klyvepartiet på Besseggen som sammenligning, er ikke dette i nærheten. Kan ikke huske at jeg syntes det var skummelt en eneste plass mellom Rondslottet , Vinjerronden og Storronden :) Nå synes jeg heller ikke Besseggen var skummel, men om du tålte den tåler du denne også :)  God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.