Gå til innhold
  • Bli medlem

Svalbard Pro High Camp


Panzer

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, Pettit skrev:

noen innspill rundt dette teltet? Finner ingen annen info enn Helsport sin egen.

Ingen som har testet eller har erfaringer?  Dette er nye versjonen som er slanket ned til 3,9 kg

Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Pettit skrev:

Men i outlet ligger den til 3,9 kg og presenteres som nye typen som er 600g lettere... forvirrende og usikker hvilke info som er korrekt. Må nesten ringe de i morgen.

Må være noe feil på nettsiden. Både Svalbard og Spitsbergen er oppført med 4.64kg. 

 

17 timer siden, whistler skrev:

Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. 

Spitsbergen virker som et mer kanon telt, men jeg klarer hvertfall aldri å slutte å ha lyst på et Svalbard 😅 Mer vindstabilt soveseksjon kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, TheSleepwalker skrev:

Må være noe feil på nettsiden. Både Svalbard og Spitsbergen er oppført med 4.64kg. 

 

Spitsbergen virker som et mer kanon telt, men jeg klarer hvertfall aldri å slutte å ha lyst på et Svalbard 😅 Mer vindstabilt soveseksjon kanskje. 

Hehe. Ja, jeg har hatt et vanlig Svalbard x-trem og det var et konge stabilt telt, men for skrånende innertelt alle veier syntes jeg. Ellers helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Pettit said:

En alternativ måte å oppgi vekt på sa han.

Også kalt villedende. All den tid et telt trenger plugger og stenger for å brukes er det en del av vekten av teltet. Å publisere et slikt tall som "vekt" uten å gjøre det meget tydelig hva det er som er veid er useriøst i teltbransjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 18.35, whistler skrev:

Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. 

Kom et Spitsbergen på Outleten nå og ser hva du mener. Rimeligere var den også så da ble det kjøp 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pettit skrev:

Kom et Spitsbergen på Outleten nå og ser hva du mener. Rimeligere var den også så da ble det kjøp 👍🏻

Gratulerer! Jeg gjorde det samme. Solgte Svalbard 3 på Finn og kjøpte Spitsbergen på Helsport Outlet til under det jeg fikk for Svalbard 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.