Gå til innhold
  • Bli medlem

Soto stormlighter


tshansen

Anbefalte innlegg

Jeg har lite brukt (enda) soto lighter som jeg har begynt å bruke siste tiden! Problemet er bare at den sjeldent stenger etter bruk! Selv om jeg slipper knappen kutter ikke gassen å den brenner til tider veldig lenge før gassen kuttes!? Feil på lighteren eller andre som opplever det samme? 

 

D29E4845-8376-42EC-AC02-11A6F1E57F32.thumb.jpeg.8b44ded0b223028d075d1937d8fb4c56.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Rolf L skrev:

Jeg måtte justere ned styrken på den for å få den til å oppføre seg. Hvis den står på over 50% så brenner den 1-2sek etter jeg slipper knappen.

Dæven, har noen sagt at du er en knupp i dag 😂 om ikke kan jeg være den første!!! Dette løste problemet! Stilte den ned på minimum... nå oppfører den seg slik den skal 👍🏻

 

Takk for tipset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.