Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk 50-70L med pris under 1200kr – tips?


Eiwind

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg har ein kollega med to søner som treng sekkar (50-70L) til sommarens fjellturar, som har spurt meg om kjøpsråd. Budsjettet har øvre avgrensing 1200kr pr sekk.

Eg slit med å finna gode alternativ. Er det nokon som kjenner til gode sekkar i dette prissegmentet?

Endret av Eiwind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv Bergans Glittertind 70 L. Kjøpte den til 1200 kr på XXL og har sett sekken til den prisen mange ganger. Jeg har hatt den i halvannet år og vært knallfornøyd med bærekomfort og løsninger. Men sekk er som sko, og bør selvsagt prøver for å se om den kjennes behagelig på ryggen. MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1528401974983.jpg_1528401978377.thumb.jpeg.f554bc3e2fcce436d70b41833999f541.jpeg

Pakket for 14 dagers tur. Vekta på 23-24 kg ble 4-5 mer enn komfortabel bærevekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregory denali anbefales på det sterkeste. Kjøpte til min sønn på 13. Han er 175 cm. Dette er en toppsekk til den latterlige summer 860 nok. Koster normalt 3000. Jeg har 100 l denali selv og er storfornøyd. 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.