Gå til innhold
  • Bli medlem

Vetvika i Sogn med tiåring


Keilo

Anbefalte innlegg

Annonse
På 21.6.2019 den 13.22, Keilo skrev:

Hei turvenner,
Jeg vurderer å ta med tiåringen min på tur til Vetvika i Sogn. Han er ikke så turvant, men er ellers sprek. Har noen gått den turen og kan gi meg råd eller anbefalinger?

Turen er litt lang om man må gå frem og tilbake, men det er også fullt mulig å komme seg dit med båt, og veldig mange lokale gjør dette på fine dager. 

Det er flere ruter bort, men den korteste ruten er å følge grusveien opp mot steinfjellet (fjellet med masten på), og så ta av stien før du kommer til toppen. Det er enkelt å finne veien. Ned mot Vetvika er det litt bratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 17.55, Prebb skrev:

Turen er litt lang om man må gå frem og tilbake, men det er også fullt mulig å komme seg dit med båt, og veldig mange lokale gjør dette på fine dager. 

Det er flere ruter bort, men den korteste ruten er å følge grusveien opp mot steinfjellet (fjellet med masten på), og så ta av stien før du kommer til toppen. Det er enkelt å finne veien. Ned mot Vetvika er det litt bratt. 

Tusen takk for tilbakemelding. Planen er at vi bruker to dager på turen med en overnatting på stranden. Det blir nok litt kjedelig å ta båt rundt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.