Gå til innhold
  • Bli medlem

Fin 2-netters telttur i Oslomarka


KS10

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenker meg på en 2-netters overnattingstur i Oslomarka og er ute etter noen fine vann med gode telttplasser og gjerne 3-4 timers gange imellom (slik at jeg får meg en grei gåtur). Noen som har noen gode forslag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke vanskelig, men når du sier vann - er det for fiske eller berre lell? Fiske veit jeg ingen ting om. Tur derimot...

Ta toget til Harestua, gå over bygda og inn på Nordmarksiden der lokalveien til Vestbygda/Mylla krysser rv. 4. Hold sørover til Store Skillingen. Sov der. Flott på nordsiden. 

Velg stien øst for Daltjuven og gå over Skinnskattberget ned til Hakloa. Mulig å sove ved nordenden av Hakloa, husk å fmta stien som fører over hengebrua i nordenden mot Vestre Hakloa. Går også flott an å sove både i sørenden av Sandungen eller sørenden av Hakloa. 

Velg sti om Fortjernsbråtan, øst for Myrtjern ned til Liggern, øst for Øyungen og til Skar. 

God tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.