Gå til innhold
  • Bli medlem

Stormkjøkken


Borging

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle investere i et stormkjøkken, blir gass,er ikke så mye på tur på vinteren.

Har sett på Trangia 27-2/3 HA med gassbrenner og Primus primetech Stove Set 1.3L

Noen anbefalinger for eller imot noen av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror ikke du bommer på noen av de egentlig, har selv Trangia sett og veldig fornøyd med det. vet om mange som har hatt sine i veldig mange år, veldig enkelt og skaffe nytt, bytte ut eventuelle gryter om man vil det. men det samme kan sikkert gjøres på primus sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Trangia settet i mange år og veldig godt fornøyd med det. Bruker det mest på kortere turer hvor jeg skal kokkelere litt - gjerne Toro pose og ris, og veldig praktisk med flere gryter og stekepanne.

Til lengre turer hvor det stort sett går i å varme vann bruker jeg en Jetboil da den bruker mye mindre gass og er mye lettere, så tar jeg kanskje med stekepanna fra Trangia hvis jeg skal fiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.