Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Hardwear Ghost Whisperer Hooded Down Jacket som 3-sesongs jakke?


tttime

Anbefalte innlegg

Annonse

2 sesongs jakke, for varm som sommerjakke, ihverfall fra 8-10 grader og oppover. Sommerjakke på fjellet på en litt kjølig dag kanskje. De er litt store i størrelse, så ha det i bakhodet. Bruker L her og XL i nesten alt annet til overkropp. Fantastisk deilig jakke til sitt bruk som pakkes sammen til en liten dunpute. Bruk en buff som putevar, funker gull! Men, om den er verdt fullpris til 3k+ vet jeg ikke, fikk min i svart til 1500 å da slo jeg til😉 

Av negative ting vil jeg si at glidelåsene er et punkt de har spart vekt på, de er ikke av de mest solide. Min glidelås røyk, fjellsport sendte meg en ny jakke uten å en gang kreve den andre tilbake! Den ble byttet glidelås på å lever i beste velgående hos en kompis. 

Jeg kan fint gå med denne med kun en Merino T-skjorte under i ned mot 0 grader. 0 til minus 5 da med en fleece jakke under.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/10/2019 at 12:42 PM, Lars Stenseth said:

2 sesongs jakke, for varm som sommerjakke, ihverfall fra 8-10 grader og oppover. Sommerjakke på fjellet på en litt kjølig dag kanskje. De er litt store i størrelse, så ha det i bakhodet. Bruker L her og XL i nesten alt annet til overkropp. Fantastisk deilig jakke til sitt bruk som pakkes sammen til en liten dunpute. Bruk en buff som putevar, funker gull! Men, om den er verdt fullpris til 3k+ vet jeg ikke, fikk min i svart til 1500 å da slo jeg til😉 

Av negative ting vil jeg si at glidelåsene er et punkt de har spart vekt på, de er ikke av de mest solide. Min glidelås røyk, fjellsport sendte meg en ny jakke uten å en gang kreve den andre tilbake! Den ble byttet glidelås på å lever i beste velgående hos en kompis. 

Jeg kan fint gå med denne med kun en Merino T-skjorte under i ned mot 0 grader. 0 til minus 5 da med en fleece jakke under.

Takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.