Gå til innhold
  • Bli medlem

Temp. lige nu?!?!


terræntrolden

Anbefalte innlegg

Hejsa!

Dra til Haukeliseter nu her i morgen, og glæder mig meget! Jeg har dog et spørgsmål ang. temp- og vejrforhold der oppe for tiden. Har kigget lidt på nettet med syntes ikke jeg finder noget om vejret i dette område. Det nærmeste jeg kommer er Starvanger :)

Jeg er fint klar over at der nemt kan bliver minusgrader på fjellet, og har da også pakket der efter, kan bare ikke finde ud af om dunposen skal med, eller en knap så varm pose. Dunposen er selvsagt meget mere koselig. :)

Regner med at gå fra Haukeliseter op forbi Hellevassbu og vidre op til Prestkona hvor jeg knekker syd over mod middalsbu og der far mod bilen i Haukeliseter. Jeg har 5 hele dage og ville høre om det er et realistisk mål. Måske jeg allerede skal svinge syd over ved Hellevassbu. Regner med at tilbage lægge ca. 15-17 km pr dag, og på kort se det fint ud.

Ved godt der står vandre tid i timer på kort, men det er Nordmands timer, og man skal nok lægge lidt mere til ved os dansker.

Tak Tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hejsa!

Dra til Haukeliseter nu her i morgen, og glæder mig meget! Jeg har dog et spørgsmål ang. temp- og vejrforhold der oppe for tiden. Har kigget lidt på nettet med syntes ikke jeg finder noget om vejret i dette område. Det nærmeste jeg kommer er Starvanger :)

På blant annet met.no kan du få værutsikter for Haukeliseter (Haukelisæter):

http://met.no/telemark/haukeliseter.html?fylkesvis

Velg blant steder og fylker til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.