Gå til innhold
  • Bli medlem

Urberg liggeunderlag-erfaringer?


Anbefalte innlegg

Annonse

Etter det jeg vet er "Urberg" Fjellsports eget merke. Varene er produsert i Kina (som nesten allt annet i disse dager) og kan ofte kjøpes billigere andre steder. F.eks så ligner "Urberg Airmat Nova Lizard" veldig mye på et fra Naturehike. Urberg-underlaget er sikkert helt greit når det gjelder kvalitet, men kanskje ikke i forhold til pris.

Det er jo selvsagt alltid greit å kjøpe ting her i Norge og benytte seg av kjøpsloven hvis noe skulle gå galt, men regn med at du i mange tilfeller betaler veldig godt for det, for å være litt beskjeden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Boggabogg skrev:

Det tror jeg ikke stemmer. Det er et svensk firma som selges i fleire nettbutikker.

Mange? Jeg vet Outnorth og etter hvert Fjellsport, men de har jo blitt samme greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urberg er Outnorths eget merke. Og ettersom Outnorth nå er eid av Fjellsport selger også fjellsport disse varene. Det er typisk "noname Kinavarer" med Urberg-logo på. Helt garantert mange forskjellige produsenter, så kvaliteten på noe vil helt sikkert være bra, mens andre ting ikke er like bra.
Når det gjelder liggeunderlag ville jeg investert i et skikkelig underlag fra en kjent produsent med en gang. Underlag og sovepose er det viktigste for en god turopplevelse!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, whistler skrev:

Når det gjelder liggeunderlag ville jeg investert i et skikkelig underlag fra en kjent produsent med en gang.

Enig. Ellers kan man fort bli liggende rett på Urberget..

  • Liker 1
  • Takk 1
  • Hehe 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, whistler skrev:


Når det gjelder liggeunderlag ville jeg investert i et skikkelig underlag fra en kjent produsent med en gang. Underlag og sovepose er det viktigste for en god turopplevelse!

Enig med alle over, kjøpte liggeunderlag fra Urberg for ett par år tilbake,  ble byttet ut etter to-tre turer med ett fra exped. STOR forskjell i komfort og verdt prisforskjellen. Fjellsport har også tilbud på flere fra exped.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.