Gå til innhold
esphojo

Helsport Reinsfjell - kjøp til fantasipris XXL (utskilt)

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Per Fredrik skrev:

Trist tråd dette egentlig som gjenspeiler ganske dårlige og snuskete  holdninger 

Om det hadde vært en annen butikk enn XXL så hadde jeg vært enig!
Men hadde med god samvittighet beholdt teltet i dette tilfellet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
8 timer siden, Per Fredrik skrev:

Det er mulig jeg har blitt for gammal, men jeg hadde forventet bedre av medlemmene her enn at de er fornøyd med å kunne tjene penger på andres feil, Det blir sånn når grådigheten er større enn seksualdriften. Jeg hadde ringet for å sjekke prisen..Ikke usannsynlig at den stakkaren som har gjort dette får trekk i lønn. 

Om firmaet som begikk tabben (XXL i dette tilfellet) hadde hatt rent mel i egen pose så hadde jeg som sagt sendt tilbake teltet.
MEN, det kan man på ingen måte si om XXL så det er faktisk grunnen til at jeg hadde smilt ekstra om jeg hadde fått telt til den prisen ved en feil !  MEN... ett firma som bevisst forsøker å kjøre mindre lokale bedrifter konkurs, setter advokater på leverandører som nekter å selge de varer pga at de bryter avtaler om veil. priser på varer så fortjener de vel ikke spesielt mye sympati ?

Endret av tubbs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, RoyN skrev:

XXL er vel akkurat kåret til den mest kundevennlige kjeden av alle av Forbrukerrådet. De fortjener ikke annet enn ros for den veldig gode servicen sin. Å angripe de blir en avsporing når de gir et generøst tilbud om 50%.

Grunnen til min kritikk er at de flere steder bevisst har gått inn for å kjøre mindre aktører i samme by konkurs for å få monopol !
Var til og med en artikkel i en av de større avisene der bilder av mindre konkurenter hang i gangen bak i kontorene hos flere XXL butikker.
Mange av bildene hadde røde kryss over. Dette var mindre butikker de hadde klart å kjøre konkurs ved hjelp av ekstreme rabatter nettopp myntet på å få vekk de små lokale sportsbutikkene.  Slikt synes jeg er usmakelig!
Jeg har forøvrig 3 stk ganske store XXL butikker nære og kjenner ikke helt igjen dette med topp service og kompetente ansatte.
De mindre aktørene rundt meg har mye høyere kompetanse og service enn XXL.  At det koster litt mer godtar jeg da jeg skjønner at det koster mer å ha en voksen person med mye erfaring ansatt enn en som jobber i ett friår etter videregående skole og som har lite kompetanse innen faget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Terka skrev:

Endelig en tråd med litt "temperatur" på forumet igjen. Skulle vært hjemme og funnet frem popcornet. 🤔😄

"Du tar feil."

"Nei, du tar feil!"

"Nei du.."

popcornsorry.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.