Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Singi Trekking


Salaren

Anbefalte innlegg

Spekulerer nå på ei etlags turjakke og har blinket ut Fjellreven Skogsø eller Singi trekking. Singi trekking har herlige store lommer og jakka virker sid og god men jeg er usikker på om denne jakka har lufteglidelåser under armene slik som Fjellreven Gutulia anorakken har. Jeg har prøvd Skogsø og liker den igrunnen godt men den har ikke lufting under armene.

Noen som vet om Singi trekking har lufteglidelåser under armene og ellers har brukererfaringer som er verd å ta med seg så hadde det vært veldig fint. Skogsøjakken likeså, erfaringer motaes med takk slik at valget kan bli lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Tror ikke singi trekking har lufting under ermene. Det har dog Singi Jacket. Mangler de store lommene du liker så godt, men fortsatt ei god jakke. Har ei i svart/grå i medium til salgs hvis det skulle være interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singi trekking har ikke lufteglidelås under armene. Den har to luftemaljer i hver armhule men de har en diameter på noen få millimeter.

Ellers kan jeg anbefale jakken. God mot vind, solid og store lommer.

Blitt min nye favoritt fremfor keb jakka som er mer tettsittende men god den og. Keb er dog ikke vindtett på ryggen.

Som du sikkert skjønner så er jeg ikke så glad i goretex.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet ut Keb med Skogsø og er superfornøyd med den foreløpig. Perfekt tur og hverdagsjakke i det klimaet som har vært de siste to månedene jeg har hatt min og har ikke hatt for mye under. 😀

Du skal være klar over at det er G-1000 Lite bortsett fra skuldre og hette så det er en lett jakke. Her er en tråd jeg lagde, du kan se om det står noe interessant der. :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Singi Trekking Jacket og den har som skrevet over ikke lufting under armene. Liker den likevel godt som et mer vindtett plagg enn Keb-jakka (som jeg også har) når det trengs. En kan også bruke knepping foran istedet for glidelås og får luftet en del med det. Ellers har den samme hette som Keb og skjermer godt for vind og dårlig vær der også. Singi-jakka er videre enn Keb i samme størrelse slik at det er plass til tykkere mellomlag under, f.eks høst og vinter. For meg hører Keb jakke og bukse sammen i varmere og finere vær, mens Singi jakke og Vidda Pro bukse brukes sammen i kaldere og mer vindfullt vær.

Endret av Trig8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.