Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner på randonee.


Per Ivar Bless

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk! Som overskriften sier så er jeg nybegynner på rando. Har aldri stått på rando før, kun fjellski og langrenn. Har sikklet over rando i lang tid, og nå har jeg endelig bestilt meg det :D Lurer på om det jeg har bestilt er en grei pakke til en nybegynner, ville ha en bra allround ski som funker på det meste. 

Har bestilt Black diamond helio 95 18/19 med dynafit radical ft 2 bindinger.

Er dette en grei ski/binding? Noen som har erfaringer med disse skiene/bindingene? Gleder meg sykt mye til å få testet rando :D 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Trur du har funne deg ei veldig fin pakke med ei fin breidde som fungerer til det meste. Lurte på dei same skia sjølv, men får ha dei eg har ein sesong til. Gutungen har den litt stivare versjonen frå Black Diamond, Route, og er svært nøgd med dei. Dynafit-bindingane er gjennomprøvde og gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.