Gå til innhold
Kjelli256

Fiskestang som alltid kan være med i sekken.

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Kjelli256 skrev:

Hehe, trådstarer er tilfeldigvis innom.

Har vært å sett på disse Shimano settene med teleskop. Kostet vel fort 1800 kroner.

Syntes det er litt mye, da jeg ikke er så ihuga fisker, mest på tur. Men de virket fine de.

Lurte litt på denne, med en billig snelle:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Samme stanga som jeg har bare at jeg har 5-delt og 2-12 gram :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig med denne Shimano stanga det snakkes om; på prisjakt ble plutselig prisen mer enn doblet en gang i mars. Noen som vet hvorfor?

Tenkte å kjøpe den tidligere i år til 599, men var for treg på labben - angrer som ei bikkje nå...... 1279!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
45 minutter siden, fjellkaren skrev:

Merkelig med denne Shimano stanga det snakkes om; på prisjakt ble plutselig prisen mer enn doblet en gang i mars. Noen som vet hvorfor?

Tenkte å kjøpe den tidligere i år til 599, men var for treg på labben - angrer som ei bikkje nå...... 1279!

Det er selvsagt bare spekulasjoner fra min side, men det var vel kanskje på denne tiden det ble klart at Normark mistet agenturet på Shimano og at de overtok dette selv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden, Kjelli256 skrev:

Hehe, trådstarer er tilfeldigvis innom.

Lurte litt på denne, med en billig snelle:

Finner du Phazer-pro stanga i et bra sett er det et godt kjøp. Har brukt stanga i 5 delt tyngre versjon, og var fornøyd med den i forhold til prisen. 

1 time siden, Freebird skrev:

Det er selvsagt bare spekulasjoner fra min side, men det var vel kanskje på denne tiden det ble klart at Normark mistet agenturet på Shimano og at de overtok dette selv. 

Er først i slutten av 2020 at Normark ikke har Shimano lenger, så ikke det som er årsaken i dette tilfellet. Men ser jo neste ut som om de har sluttet allerede, siden de ikke en gang har oppdatert nettsiden med nye produkter. 

Prishoppet som nevnes her vil jeg tro har å gjøre med at modellen har gått ut av sortimentet. De butikkene som hadde det rimeligere har solgt det ut, og da er det bare noen få butikker igjen å hente pris fra. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, fjellkaren skrev:

Jeg fikk den for 299 på skittfiske engang. Bestilte 2 da gitt hehe men en kompis fikk kjøpt en for lik pris av meg da 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider