Gå til innhold
  • Bli medlem

Tessatroll

Anbefalte innlegg

Hei

Vurdere kjøpe ovenfornemnde pulk, men er skeptisk til om lengda gjer den "fampete". 

Normalt bruker eg parisbrett og synes det funkar fint, men ynskjer no ein pulk eg mellom anna kan montere brems på for bruk med bikkjer. 

Eg er skeptisk til om den oppleves som "stor". Måtehald i pakking og lågtbyggende pulk er nok meir normalen for meg enn ruvande, glidande "Berg". Så eg greier meg ofte ganske lenge på tur med liten pulk. Men så var det dette med å ha litt vektarm ved montering av brems og bruk med fleire hundar, samt at fleire bikkjer gir meir vekt i form av fôr. 

Praktiske erfaringar nokon? 

Eventuelt nokon som har prøvd å montere nomforspenning og evt brems på ein Acapulka Scandic Tour 150?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke det Jens benyttet på siste del av turen i NRK-serien nylig? Så du kan i hvert fall SE noen erfaringer der med tilsvarende bruk. 

Har 168 selv og det er vel den siste lengden før de blir bredere? Jeg er fornøyd med min til mitt bruk. Det kan både være store lass pga mengden greier jeg har med på isfisketurer der borret er stort og tungt og blir prioritert i bunn av pulken der det tar undøig mye plass på grunn av fasong osv og dermed blir lasset gjerne litt stort om jeg også ender opp med både arctic beddingen og teltposen... 


Ellers opplever jeg den som store når jeg pakker, men ikke når jeg trekker. Har brukt både Paris og 130, men opplever aldri at jeg tenker på at denne pulken er større når jeg først går. 

Og så det obligatoriske illutstrasjonsbildet da: 

33408043074_bb2c3b5d9f_h.jpgWinter solitude by Espen Ørud, on Flickr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Espen Ørud skrev:

Var det ikke det Jens benyttet på siste del av turen i NRK-serien nylig? Så du kan i hvert fall SE noen erfaringer der med tilsvarende bruk. 

Har 168 selv og det er vel den siste lengden før de blir bredere? Jeg er fornøyd med min til mitt bruk. Det kan både være store lass pga mengden greier jeg har med på isfisketurer der borret er stort og tungt og blir prioritert i bunn av pulken der det tar undøig mye plass på grunn av fasong osv og dermed blir lasset gjerne litt stort om jeg også ender opp med både arctic beddingen og teltposen... 


Ellers opplever jeg den som store når jeg pakker, men ikke når jeg trekker. Har brukt både Paris og 130, men opplever aldri at jeg tenker på at denne pulken er større når jeg først går. 

Og så det obligatoriske illutstrasjonsbildet da: 

33408043074_bb2c3b5d9f_h.jpgWinter solitude by Espen Ørud, on Flickr

Tror han hadde 188.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 22.21, Espen Ørud skrev:

Ellers opplever jeg den som store når jeg pakker, men ikke når jeg trekker. Har brukt både Paris og 130, men opplever aldri at jeg tenker på at denne pulken er større når jeg først går. 

Ok. Takk for svar. Meinte også det var 188 Jens hadde men skal sjå oppatt. 

Dog noko vanskeleg å danne seg eit praktisk bilete ved å sjå slik, meir interesser ti korleis dne oppleves, og det fekk eg no svar på av deg no :)

Korleis held løysingane synes du? 

Eg lånte ein 144 for ei helg, og lett fortvilt over dei lite vottevenlege løysingane og dei pinglete glidelås ringte eg Fjellpulken for å høyre om dei kunne gjere nokre endringar på konfig, det kunne dei dog ikkje som custom, men mogleg det vert gjort nokre endringar på xplorerserie til nesten år. 

Spesielt denne bakluka irriterte meg, det glidelåset ser eg føre meg er utsett ved dei vekslande tilhøva som dominerer i grensefjella mellom aust og vest. Ein dag regn og neste dag minus. 

Trekket er og for kort, og burde vere lenger og/eller med glidelås i toppen..

Ringar for feste av taudrag bør settast lenger fram enn dei fremste for utvendig taudragsfeste. 

Totalt sett ønsker eg meg nok acapulka med fjellpulkens breidde og løysingar for hund 😳😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tessatroll skrev:

Totalt sett ønsker eg meg nok acapulka med fjellpulkens breidde og løysingar for hund 

😳😂

Det hade vart den ultimata pulkan, hade köpt denna direkt om det fanns. Blev istället en nordisk släde från Oinakka som blir klar till helgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, speyloop skrev:

Det hade vart den ultimata pulkan, hade köpt denna direkt om det fanns. Blev istället en nordisk släde från Oinakka som blir klar till helgen. 

Enig :) eg har tilgjengeleg liten nordisk slede, men ikkje alt terreng eg bevega meg i som er veldig sledevennleg.

Og så er det fint at pulk kan brukes berre med ein hund også. Elles er jo nordisk slede genialt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.