Gå til innhold
  • Bli medlem

Er Fischer skisko små i størrelsene?


Barnum

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja, muligens. Junior her måtte opp et par nummer. Fikk beskjed fra den lokale sportsbutikken at erfaringen derfra var at de kunne variere litt fra år til år! 🙄

Endret av esphojo
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt mellom merker men også innen modeller på samme merke. Racingstøvler er ofte trangere enn turstøvler da de skal sitte tightere, i tilleg har de mindre for. Jeg må ofte også opp litt i størrelse på skistøvler. Jeg har flest fra Salomon og et fra Atomic. Prøvde et par Alpina i  butikken også og de var og for trange i min normale størrelse. Mulig produsentene sender for små støvler til Norge så vi ikke skal vinne alle skirenn, i så fall burde Madshus sine da være riktig i størrelse som er norsk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, borgern skrev:

Mulig produsentene sender for små støvler til Norge så vi ikke skal vinne alle skirenn, i så fall burde Madshus sine da være riktig i størrelse som er norsk :-)

Madshus er 1 størrelse mindre enn normalt, dette er konsekvent gjennom hele størrelse-skalaen (fra små til store størrelser). Jeg har hatt 3 modeller, alle måtte være 46. Bruker 45 i alle andre typer sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.