Gå til innhold
  • Bli medlem

Tørking av telt?


KS10

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan velger dere å tørke telt hjemme hvis dere har begrenset med plass? Selv bor jeg i en leilighet på 60 kvadrat og hvis jeg skal slå opp teltet i stuen (Fjellheimen Xtrem 3), fyller det hele rommet. Har heller ingen garasje å benytte meg av. 

Noen gode råd anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sette kroker i taket, om montere det opp ned. Da kan det tørke om natta, og når du er på jobb. 

Tørke inner og ytterteltet vær for seg, en liten vifte hjelper også veldig bra. 

Er det fullt av is, henger jeg det på badet til det har rent av seg først. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier bare og henge det over noen stoler i stua eller spre det rundt på gulvet i en halveis kladeis og flytte på det litt gjevnlig. har også brukt tørkestativ. Bruker det jeg kan, min bedre halvdel er alltid lettere oppgitt, men får det nå trumfa igjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, KS10 skrev:

Hei. Hvordan velger dere å tørke telt hjemme hvis dere har begrenset med plass? Selv bor jeg i en leilighet på 60 kvadrat og hvis jeg skal slå opp teltet i stuen (Fjellheimen Xtrem 3), fyller det hele rommet. Har heller ingen garasje å benytte meg av. 

Noen gode råd anyone?

Ikke tørkerom i fellesvaskeri, tørkeloft eller andre muligheter mao?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tklami skrev:

min bedre halvdel er alltid lettere oppgitt,

Det er akkurat som rot i gangen, det vil si herresko. Men teller du over har hun flere......sko der, men de er ikke rot. 

Har noen prøvd å tørke teltet i tørkeskap? 

Endret av Memento mori
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.