Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakninger


Putte

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg ville ikke bli forundret om du kan bruke pakninger til Svea 123. Det hender at slikt går om hverandre. Jeg anbefaler at du legger inn en melding på Classic Camp Stoves forum, så får du sikkert noen tips om hva du kan bruke og eventuellt hvor du kan få tak i ting. Regn ikke med at noe av dette er tilgjengelig i Norge så du bør nok belage deg på å bestille fra utlandet.

Endret av r.u.mad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha snuset litt på mål ang. påfyllingskapsel så tror jeg neppe den pakningen passer fra Svea. Den er nok mindre på juwel'n. The Fettle Box har pakninger til NRW og kapsel men ikke noe mer. Trenger du grafittpakning foreslår jeg grafittfolie fra ebay. Nå har jeg ikke prøvd slik folie selv, men jeg regner med at du kan rulle deg opp en ny en, og at dette fungerer helt greit. Plater/ark med Viton-gummi finner du sikkert på ebay også, hvis det blir slik at du må lage deg ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.