Gå til innhold
  • Bli medlem

Det ultimate turdekkenet til hund på tur


Vimsehue

Anbefalte innlegg

Jeg sitter før hver eneste tur og funderer på dekken til mine hunder, livet med korthårshunder er ikke bare bare nei 😛 

Så lurer på hva dere andre ser på som det ultimate turdekkenet dere har med til deres hunder på telttur? Legg gjerne til hvilke årstider dere bruker de på også :)  Og noen med korthårshunder som har en løsning med kløv og dekken? evt regntrekk til kløven?

På vinterstid så bytter jeg litt mellom canelana ambassadør og non stop varmedekken. Vår og høst så går det i non stop sin varmedekken pga den er vanntett, men også noe varm. På sommerstid så har vi endelig fått surra til oss noe bedre regndekken håper jeg; hurtta torrent coat, som vi håper å få testa litt til sommern :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.