GÃ¥ til innhold
  • Bli medlem

Fisher e109


Trude Larsen

Anbefalte innlegg

Annonse
18 timer siden, Trude Larsen skrev:

Er det noen som har noe erfaring med denne? Skal ha nye gode allaround fjellski til nordnorske forhold med pulk.

Og syns denne ser spennende ut 🙂

har også sett på Ingstad eller Cecilie skog. 

Hei. Eg har brukt ein eldre variant 109 og synes ikkje det er det beste valget til pulktrekking, men gav veldig festlege telesvingar :)

Har og lånt og gått på Ingstad og Cecilie. Ingstad synes eg krev god mykje binding og sko, og kan verte uroleg på fast føre/scootetspor osv pga breidde (ser føre meg den er digg å kjøre med).

Cecilie synes eg vert for slapp, og med mindre du er veldig lett så trur eg du vil oppleve at Smurning fort gnus av. 

Skulle eg hatt ei allroundski ville eg personleg gått for Nansen eller Gamme. 

Nokre vil hevde at Nansen og Cecilie har same spenn men ulikt design, at Ã…snes har sagt det.

Eg har fått vite noko anna hjå Åsnes. Eg har også hatt Cecilie og Nansen ved sidan av kvarandre, Cecilie er mjukare. 

Det samme finn du om du leita på UTE's fjellskitest som er nokre år gammel. 

Alle skia er gode ski, men til allround som du skisserer ville eg som sagt vurdert Nansen eller Gamme for. 

Mi definitive favorittski er Amundsen, men den er no noko meir einsretta mot km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.