Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandFebruar - Dovrefjell med pulk og maggot!


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott tur, flott rapport og flotte bilder.

Som tidligere nikotinslave selv så hadde jeg aldri turt å bare ta "en" til. Tilbakefallsfella er for meg for stor til det. Godt at andre er mer standhaftige.

Er det lukkertiden som gir forskjellen mellom "Vintertelting under stjernene" 2 og 3? Eller er det redigering i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ost skrev:

Flott tur, flott rapport og flotte bilder.

Som tidligere nikotinslave selv så hadde jeg aldri turt å bare ta "en" til. Tilbakefallsfella er for meg for stor til det. Godt at andre er mer standhaftige.

Er det lukkertiden som gir forskjellen mellom "Vintertelting under stjernene" 2 og 3? Eller er det redigering i ettertid?

Er lukkertiden som er den store forskjellen ja. Kan legge ved innstillingene.. Har redigert litt i ettertid, men det er lukkertiden som gjør det ene bildet lysere.. 

C81F528D-41E0-4414-B150-E02549E69819.jpeg

2CDE7628-D492-4D06-83CD-8F2A1C4F0B5C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.