Gå til innhold

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Bendikb skrev:

Jeg ble også litt skuffet når jeg så den filmen, men ikke når jeg testet oppsettet ute selv! Skal sjekke om min også har dette! :)

Min hadde også det :) Artig overaskelse! Bruker også lokket til Trangia så har jeg mulighet for å slukke flammene om jeg må. Screenshot_20190406_211309_com.google.android_apps.photos.thumb.jpg.a27ac46f687527f03a2d83a5c4e28554.jpgIMG_20190406_211210.thumb.jpg.fdbd5e3ce424685ed6aa60c1f402ad02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 6.4.2019 den 17.30, esstrom skrev:

Men så er det artig å se hvor effektiv de forskjellige spritbrennerne er og hvilke oppsett som er mest effektivt og så videre.  Som Ole Brumm sier "ja takk, begge deler" :)

Joda, er med på den! Selv om det ikke er dumt å "stikke fingeren i jorda" og "dra ned forventningene" av og til, er det jo gøy med litt prøving og utforsking også da. Det får være min unnskyldning for å  ha lagt inn en  bestilling på denne nå: Skjult lenke - logg inn for å se den  Kom over en video om denne, eller skal vi si "dette",  som fanget interessen:  Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genial tråd.

Jeg er også glad i Trangia, og har aldri skjønt hva som haster så svært med å få den kaffen kokt. Jeg tar gjerne 10 minutter i stillhet om morran fremfor halvparten av tiden med noe som høres ut som et jagerfly. Jeg synes rett og slett 27 er det beste kompromisset for meg med funksjoner, pakkstørrelse etc. Og skulle det bli minus 30 så har jeg en Nova med adapter også ;-) 
Takker for tipset om custom multidisc med stearinlysholdere. Der har man muligens et fremtidig prosjekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider