Gå til innhold
  • Bli medlem

Tømming av trykket på en MSR Fuel Bottle?:-)


millerjo

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt meg MSR Dragonfly og er helt ukjent med multifuel brennere. Prøvde den for litt siden og ville etter dette tømme brennstoff flasken for trykk etter bruk. Dette får jeg ikke til? Jeg gjorde følgende:

Snur flasken på hodet og prøvde å skru selve "stemplet" som en trykker ned mot klokken som manualen sier, men trykket slippes ikke ut av flasken? Er litt redd for å være for hardhendt å evt. knekke pumpen.....

Håper noen kan være behjelpelig med et sånt kanskje litt dumt spm. for en med ti tommeltotter....;)

MVH

Rune Millerjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar runegutt 123, vel det går jo da faktisk ann å bare skru av hele pumpen ;) Tenkte ikke på det i farta. Jeg trodde man skulle tømme trykket på denne måten, men fant ut som du skriver at det var kun stemplet som ble fjernet. Når jeg leste manualen fikk jeg inntrykk av at måten å tømme trykket på var å vri kun stemplet, men man lærer så lenge en lever.

MVH

Rune Millerjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.