Gå til innhold
Memento mori

Bonfus - Ultralett turutstyr - Norsk Produsent av turutstyr i Cuben Fiber

Anbefalte innlegg

Denne dukket opp på finn, og ser veldig spennende ut - endelig noe nytt som skjer. Noen her inne som vet noe mer? 

0475018F-8225-4897-A53C-937297E93608.thumb.jpeg.4bee76c8abbe213fec5cfa59ca2135d4.jpeg

Vi kunne ikke vente og se at nye produkter og teknologi skulle være begrenset til andre verdensdeler. Så vi har jobbet hard i en lang periode for å introdusere neste generasjon turutstyr til det norske markedet.

Revolusjonerende materialer og innovativt design har gjort det mulig å redusere vekten på våre telt til under halv kilo, uten å ofre komfort og pålitelighet for norske forhold. 

Vår nettubutikk åpner mars 2019.

Er du like spent som oss nå at turutstyr i Dyneema Composite Fibers skal være designet og solgt her hjemme i Norge? Det er mulig å forhåndsbestille vårt 1-person telt nå, med 10% rabatt. Kontakt oss for mer info om produktene vi kommer til å lansere, eller bare for å vise din interesse!

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, esphojo skrev:

Prisene var ikke helt fastsatt enda, men antok ca 6000 for 1p og 6500 for 2p

Veldig bra om de greier disse prisene. Cuben koster nesten 500 kr for bredde 130 cm. Kjapt regnet 2,5 meter til badekargulv, 5 meter til ytterduk - går det 3750kr til Cuben. La oss si 250kr til glidelås, mesh , bånd, tape etc. Så er vi oppe i 4000kr. Tar det 4 timer å sy et telt a 500kr PR time er vi oppe i 6000kr totalt. Og dette er uten fortjeneste. Blir ikke butikk av og bytte penger...... 

Håper de lykkes, jeg har lyst på et 1P og plexamid står på ønskelista. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 minutter siden, Thomas E skrev:

Hvor får du de prisene fra?

Det var fra extremtekstil. 

18 minutter siden, Thomas E skrev:

Ripstopbytheroll selger for 275 NOK per meter (bredde 130cm) før frakt og mva

De tar 16 usd for 1/2 yard som blir  298 kr om jeg har regnet rett. Med mva uten frakt er det 372kr. Da blir det 2793kr.  

20 minutter siden, Thomas E skrev:

jeg regner med det er rabatter å hente på store bestillinger eller bestilling rett fra leverandør.

Jeg regnet fort og grovt. Det di kan tjene er i prinsippet, bare det de greier å få i rabatter.  Blir ikke veldig god butikk uansett hvordan du vrir og vrenger på det. 

Zpacks ble solgt på massdrop med noen få usd i rabatt, og de solgte 93 telt. 

Håper inderlig at de får dette til. Hadde vært flott å ha dette i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å testet 1P teltet deres opp mot Plexamid som jeg tror kommer til å sette en ny standard.

0DC14CDA-96EE-4F3F-857D-3A37B0B13B0F.thumb.jpeg.b4e3039e75ea9894b2c5ad5e114485c4.jpeg

Det er litt lavere og da blir det ikke så mye trekk i det, men da blir det mer kondens er min erfaring fra Rajd og Duplex. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.