Gå til innhold
  • Bli medlem

Vide bukser, fjell, vinter


Skaaningen

Anbefalte innlegg

Da er jeg på buksejakt til min kone :)

Hun er bredere enn mange damer om lårene og rompa. Hun er skikkelig frossen, og svetter bra når hun går på ski. Det gjør de meste av klær for ski/vinter til en utfordring.

For overkroppen varierer hun ullnetting, flere lager ull, og deretter et vindlag (enten bomullsanorakk eller tex). Det jeg tror hun burde ha for beina er:

* Variasjoner av ull/netting nærmest kroppen

* Plass for en ANNA fra forsvaret INNENFOR vindlag (hun går ikke så fort på ski)

* En vid bukse i bomull(s-blandning) som vindlag

Noen forslag på slik vid bukse, i størrelse dame XL eller XXL? Vill ikke ha en for tynne ungdomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, Larix skrev:

Ev. Keb: https://www.fjallraven.se/shop/fjallraven-keb-curved-trousers-w-F89580-black/?sku=7323450159122

Da inkluderes stretch, som er gull for solide kropper. Selv har jeg 20 år med tung knebøy i beina, og lovpriser stretch ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.