Gå til innhold
  • Bli medlem

På utkikk etter nytt våpenskåp


Gaupe

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg er på utkikk etter eit nytt våpenskåp då det gamle eg har begynner å verte for lite for mitt bruk.

Eg har ein del krav til eit slikt skåp:

  • Der lyt vere romsleg med plass til minst 7-8 rifler/hagler og 3-4 revolverar/pistolar.
  • Der lyt vere romsleg med plass til ymse ammunisjon til alle våpena ovanfor.
  • Det er ynskjeleg med ein del plass til å lagre anna jakt- og skyteutstyr, slik som pussesaker, jaktradio, kikkert, kart/kompass, våpenkort og så vidare.
  • God balanse mellom kvalitet og pris - eg ynskjer verken "Lada" eller "Mercedes". 😋

Er det nokon her som har nokon gode forslag til meg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heller mot et Franz Jäger FJ 8/16 Exclusive, med digitalt kodelås, mer spesifikt denne: https://www.safedirekte.no/products/franz-jager-vapenskap-816-excl

Den finnes riktignok i standard grå med nøkkellås også til en langt hyggeligere pris. Men jeg bor i leilighet og vil ha min så stilig at den om så kan være et designelement i stua. Synes digital kodelås med sånn mini gammeldags "safe svinghjul" ser akkurat passe gangster ut :p.

Men seriøst, jeg var å så på disse, og alt av høyder på den store og de små hyllene er justerbare hele veien opp og ned. Det så for meg ut som et veldig gjennomført produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.