Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor reparere/utbedre feil på bekledning i Oslo-området?


Walle

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk. 

Jeg kjøpte en Haglöfs softshell bukse for en tid tilbake som jeg har blitt utrolig glad i og som brukes til alt av aktiviteter. Det være seg fra aktiviteter i slalåmbakken til gymsalen. 

Det siste viste seg å være en dårlig ide.. trodde først jeg hadde brent/svidd buksa, men er ganske sikker på at den kanskje ikke tålte at jeg sklei bortover gulvet men vi spilte impuls-innebandy 😂

127A52F8-057A-4F41-89FB-DA15CC13412B.thumb.jpeg.84783fc699ec3e67353653b59ce9179e.jpeg

 

Så for å redde stumpene av denne fantastiske buksa, håper jeg det kan sys på noen lapper av passende stoff/materiale på begge knærne slik at nåværende hull dekkes, og at den er rustet for nye utfordringer. 

Spørsmålet er derfor om noen har tips til systue eller lignende som har peiling på slikt, og som dermed kan utføre arbeidet beskrevet arbeid?

Var i kontakt med en lokal systue, men ble ikke overbevist om å kle av meg buksa og overlevere den til dem for utbedring.. Så håper noen av forumerene har noen tips 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg ville spurt på Haglöfs flagship store i første omgang.
- Ellers er det reparasjonsstue i Bergans flagship store - det går an å spørre dem om de reparerer sportsklær fra andre merker. Om de ikke er villige til å strekke seg utover egen merkevare har de kanskje en systue å anbefale.
- Eller spør i fagbutikker som Sportsnett eller Oslo Sportslager.

Endret av Shun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.