Gå til innhold
SnorreL

Selges: Coleman Feather 442

Anbefalte innlegg

Coleman Feather 442 kjøpt ny av meg februar -18. Brukt noen dagsturer til pannekakesteking. Selges fordi jeg har tre andre bensinbrennere i tillegg og en må ut. Kvittering på epost har jeg også.

1000,-    Befinner seg i Drammen og det er hyggeligst med f2f handel, men sender også i posten.  

8bb232e6-9095-4a14-97ca-ce1780928ad8?aut

f028e765-d475-467d-81e9-bf6f947de3b9?aut

Endret av SnorreL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Lignende innhold

• Av dsk
      Det er alltid vanskelig å få tak i deler til noe som ikke er hyllevare i sportsbutikken, så jeg håper vi kan samle noen kilder her.
      Etterhvert vil nok noen av kildene til resevedeler bli borte, men vi har en tråd å lete i.

Gjennom de siste årene har Finn Hjelmerud solgt deler på finn.no  
      På Ebay dukker det opp og forsvinner selegere, i dag fant jeg denne: https://goo.gl/AB2JSa  med tradisjonelle brennere for parafinprimuser uten innebygget ventil/rensenål.
    • Av Terka
      Har forsøkt å søke litt etter informasjon men funnet lite. Det kan skyldes at jeg er dårlig til å søke, folk er skeptiske til produktet, eller at produktet fungerer dårlig. 🤔
      Er det noen som har erfaring med Coleman sin extreme gass eller Primus sin vintergass? I hvor mange kuldegrader fungerer de greit?
      Å bruke gass gir mulighet for flere alternative brennere en multifuelen her i heimen. (Kan/skal selvsagt brukes den også.😁)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.