Gå til innhold
  • Bli medlem

ULA epic! 100% vanntett og lett sekk!


Anbefalte innlegg

ULA-Epic-Front-View.jpg

 

https://www.ula-equipment.com/product/epic/

 

1,36 kilo medium størrelse med 65 liter tørrsekk i tøft materiale og med sidelommene.

Har prøvd denne ut, og den er heilt konge. Du kan bruke andre tørrsekker i forskjellige størrelser. Sea to summit big river fungerer best og passer med side lommene og kompresjons stroppene. 65 literen følger med, men eg har òg ein på 35 liter. De nederste stroppene du ser på bildet er lagd for å feste packraft, men funker bra til telt eller liggeunderlag.

Sitter stein-bra på ryggen, finnes i 4 forskjellige størrelser, men de syr spessielt til deg om du er utanfor desse.

Konge at du kan ha heile sekken liggande utanfor teltet, eller ekstra konge dersom du bruker liten tarp eller hengekøye.

Blei overraska når eg såg at sekker på 60 liter gjerne veier fra 2 til over 3 kg! Flott å kunne spare opptil 2 kg før du har begynt å pakke sekken 

Litt dyr for å kun være nokon stropper + ein tørrsekk som koster cirka 500kr. Husk at du også må regne med moms på 25%.

Endret av Martin Thunestveit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en slik som jeg har testet på noen turer med og uten packraft. Da jeg har unormalt kort rygg og stor omkrets er det ikke så mange sekker som sitter godt, men ULA sine (har også en Ohm) med S-skulderreimer i str S sitter som støpt. Meget godt fornøyd så langt. 

Det eneste jeg egentlig har å utsette på sekken er at sidelommene godt kunne vært på størrelse med de som er på Ohm. De er _litt_ små på Epic.

https://www.hengut.no/2018/08/09/feit-fyr-i-femundsmarka-avslutningen/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.