Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til høstturer ønskes


glalaks

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei 22 år gammel jente som er vant til å gå i fjellet og ønsker å bruke høsten ute. Jeg tenker i utgangspunktet å bruke slutten av august og hele september/oktober på å være så mye som mulig ute, kanskje 2-3 uker i strekk om gangen. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har noen tips til fine turer på 2-3 uker? Trenger ikke å være noe spesielt mål med turen, kanskje bare å vandre rundt på vidda med en basecamp et sted, evt gå fra et sted til et annet. Ønsker gjerne tips fra området rundt Hardangervidda og Jotunheimen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt med meg kano og utforsket femundsmarka. Noen dager i kano, deretter noen dager til fots innover den "ukjente" villmarken osv osv. Sabla mye fine områder der, og når man kommer det av stier så føler man virkelig på den "urørte" villmarken også. Samt at du har mulighet for å ta inn i en koie for å tørke klær evt. Søke ly om høststormene skulle treffe. Du har også mulighet til både høyfjellet og nede i skogen. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.