Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til vinterferietur med tre barn


Geitebukk

Anbefalte innlegg

Hei,

Da står vinterferien for tur og har tenkt å ta med ungene på tur. De er tre, sju og et år. Planen er å leie hytte eller billigere hotellrom en plass der det er snø, langrennsløype som Ikke er så krevende. Ungene er Ikke noen racere og det er heller Ikke jeg. Tenker å prøve å ha ettåringen i pulk. Forslag til konkrete plasser mottas med takk. Tenker på plasser rundt Geilo, gol, osv. Hvis noen vet om hytter på AIRBNB så si fra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke helt hvor du bor,men selv tok jeg bare t-banen når jeg bode i oslo og gikk på ski tur,var på overnatting tur i helga med telt med 6 åring og 9 år tok på skia ved huset og gikk 2 km før vi overnatta og lekte og koste oss før vi gikk tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 8.38, Marius Engelsen skrev:

Fikk tips av en på gamlejobben at Valdres var tingen. Mye billigere enn de store stedene som Geilo, mindre folk, og de var fornøyd med skiforholdene.

Jeg har aldri vert der før.

Takk for tipset . Skal sjekke det ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.