Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva nå, eller sutre, sutre?


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Du står på, og gir deg ikke! Ser løsninger og muligheter. Det er fantastisk! Jeg syns ideen om hest og kløv høres fantastisk ut. Det er fint å gå selv, men til hest ser du alt enda bedre, samt at den gode kontakten med et stødig dyr er der. 

Det blir spennende å høre hva du går for. Lykke til 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tom42 skrev:

 Men ellers har jeg det bra.  Hipp, hipp.

Veldig bra Tom! Når årene går begynner man plutselig å innse dette med at det var en sannhet det som "de voksne" snakket om, at helsa er det viktigste man har. Håper du holder motet oppe og at det bedrer seg såpass at du kommer deg avgårde igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kjell Iver skrev:

Veldig bra Tom! Når årene går begynner man plutselig å innse dette med at det var en sannhet det som "de voksne" snakket om, at helsa er det viktigste man har. Håper du holder motet oppe og at det bedrer seg såpass at du kommer deg avgårde igjen. 

Takk for oppmuntrende hilsen.  Det jeg skrev lå meget langt inne å sende, ikke minst når jeg ser tilbake på Monsen, Birgit Skarstein som virkelig var ille ute, men kjempet seg frem.  På den ene siden er det en inspirasjon, men egentlig hjelper det meg lite når hvert skritt er  et smertehelvete.  Og så henter jeg også inspirasjon fra minst et par her på Forumet som også er ute å kjøre når det gjelder smerter.

Likevel, er jeg vel en evig optimist og klamrer meg til en som sa om meg da jeg lå nede for telling, jeg vet ikke for hvilken gang:  "Du kommer deg visst alltid opp igjen".  Og det skal jeg klare også denne gangen.  Må bare endre litt på lystene og si til meg selv at livet består også av mer enn de lange turer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Per Fredrik skrev:

Hyggelig å se du er tilbake Tom. Du får ha lykke til, håper du finner en løsning. 

Takk for hyggelig og oppmuntrende hilsen fra deg som vet hva dette dreier seg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 13.11, Tom42 skrev:

----

Men jeg har likevel en drøm:  Dersom jeg blir erkjent erstatning fra Norsk pasientskade erstatning skal jeg leie meg en kløv og en ridehest og la meg transportere til Holken.  Være der en uke for så å bli hentet igjen. 

---------------

Denne tanken har slått meg også, men min er å leie ett hundespann eller 2 til å frakte meg inn og ut til ett sted jeg kan slå opp basecamp, leie en hytte eller lignende. Så kan jeg sitte der å kose meg en uke.

Eller så blir det å spare hardt og heller svi av pengene på "assisterte" opplevelser med likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre om skaden. Den er kjip. Men godt du er en seig jævel som ikke gir deg så lett 💪🏻 

Og hest er best til fjells. Du får enda mer tid til å nye fjellet fra hesteryggen. Si ifra om du trenger tips til hestehjelp. Min utsikt til Hardangervidda for et par år siden. 

 

F7DA2750-EA9A-4B6A-B536-1DB4EF2754B4.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gittiamo skrev:

Kjedelig å høre om skaden. Den er kjip. Men godt du er en seig jævel som ikke gir deg så lett 💪🏻 

Og hest er best til fjells. Du får enda mer tid til å nye fjellet fra hesteryggen. Si ifra om du trenger tips til hestehjelp. Min utsikt til Hardangervidda for et par år siden. 

 

F7DA2750-EA9A-4B6A-B536-1DB4EF2754B4.jpeg

Hestehjelp er notert, og så trenger jeg et vink 4 april

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.