Gå til innhold
  • Bli medlem

Åsnes Finnmark vs Breidablikk


elisati

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en god allround fjell og markaski uten stålkant.  Har noen erfaring med en eller begge disse modellene fra Åsnes?  Jeg har  vanlige langrennski i tilegg, så det er ikke viktig at skien skal fungere bra i løype. Jeg er ca 168 høy med en vekt på rundt 60kg. Jeg kommer nok enkelte ganger til å gå med litt  tyngde på sekken, men ikke pulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt breidablikk en god del og det er allright ski for bruk utenom oppkjørte langrennsspor. Den er lett å styre selv med myke støvler, men jeg har nå gått til innkjøp av crispi Svartisen for å få skikkelig kontroll. Skien bærer også godt i dyp snø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.