Gå til innhold
  • Bli medlem

Burley Nomad sykkelvogn


Lurifax

Anbefalte innlegg

Har planer om å benytte sykkel en del til sommerens teltturer, og har i den forbindelse sett litt på sykkelvogn. Har konkludert med at tohjulsvogn er å foretrekke, for å gjøre den mer kurant å bruke i byen i tillegg. 

Den jeg vurderer er Burley Nomad. Er det noen som har erfaringer med denne (eller andre vogner for den saks skyld), som har lyst å dele disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Har den selv veldig fornøgd med den. En drøm vs sykkelvogn som man har barn i (mye lettere) lav tyngdepunkt. 

Skal du ha med barn på tur eller familie e den veldig fin. God plass og plass til 2 bamse underlag på toppen.

Tror jeg fikk min får rundt 2500 kr.

Kan låne og prøve hvis du bør i Oslo.

https://leieting.no/nb/listings/143685-sykkel-henger-burley

Tar og veldig liten plass i bilen.

Til solo turer syns jeg sykkel bagger er mye bedre lettere osv,men familie tur med mye luksus er det fint med vogna

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 timer siden, svingen skrev:

Har den selv veldig fornøgd med den. En drøm vs sykkelvogn som man har barn i (mye lettere) lav tyngdepunkt. 

Skal du ha med barn på tur eller familie e den veldig fin. God plass og plass til 2 bamse underlag på toppen.

Tror jeg fikk min får rundt 2500 kr.

Kan låne og prøve hvis du bør i Oslo.

https://leieting.no/nb/listings/143685-sykkel-henger-burley

Tar og veldig liten plass i bilen.

Til solo turer syns jeg sykkel bagger er mye bedre lettere osv,men familie tur med mye luksus er det fint med vogna

 

 

Takk for dine erfaringer, høres meget bra ut. Jeg bor nok i Midt-Norge. 

Går det an å ta av trekket oppå i sin helhet, og bare bruke den som åpen vogn, eller er slik som din avbildet på leieting så åpen den blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er og veldig fint og ha ting opppå den,sykkel tur møtte jeg junio på skolen og så sykklet vi på tur.

Fikk fint plass til 3 dager sykkel tur (telt og utstyr) uten att det ble trangt,får og se hvor stor/mye plass du trenger kan det vært lurt hvis du har en sekk på XX antall kilo og se om du får plass til alt i den her,den er ikke super stor (120 liter) Men kan jo ha og sykkelvesker i tilleg :)

vogn2.JPG

vogn.JPG

Endret av svingen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.