Gå til innhold
Kim

Det snør - jippi! Eller hva?

Det er 5360 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Det snør i Trøndelag! 10-15 cm ligger på bakken nå. Jeg kjenner det kribler i kroppen, etter å tråkke opp neddyngede fjellbjørkeskråninger og opp på snaua. Rusle rundt i fjellet med vintersola og kjøre heftig telemark ned igjen.

Samme oppfatninger? Blir også dere glade når snøen laver ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Snø her oppe i nordnorge (som jeg kaller det) er flott, men helst ikke så mye på riksvei 252..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø ja... sat på bussen frå Trondheim i går, og sende følgjande melding til kjende: Hurra! Det er vinter. Masse snø...

Responsen var forskjellig, alt frå: Snøballkrig???? til: eg får mest lyst til å bestille meg ein tur til syden!

Heller snøballkrig enn syden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir bare LITT misunnelig av å lese dette. Snøen lar dessverre vente på seg på Østlandet. Snufs.

Jeg får preppe skiene imens. Snart på tide med sesongens første 2000m bestigning med ski??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt noen fantastiske turer i Øst-Jotunheimen med ski i november. Kanskje får jeg til en i år også. Får håpe at snøen kommer i store mengder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katastrofal utvikling. Her er det fare for at snøen skal legge seg nå. Dette er en trist dag i mitt liv.

Jeg tror nok folk flest her har forstått at du er glad i å provosere, Tom :)

Jeg har aldri hørt om noen som deg, som har så stor kjærlighet til sommeren i fjellet, men som hater vinteren så intenst. Du må bli glad i selve fjellet, ikke henge deg opp i årstidene. Full opplevelse av fjellet får du bare ved å være der til alle årstidene, se forandringene og glede deg over dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke ment som provokasjon. Jeg hater vinter, spesielt er den meningsløs her nede i lavlandet. Nå har det heldigvis sluttet å snø uten at det la seg :)

Jeg er glad i fjellet om våren, sommeren og høsten. Det holder lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 5360 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.