Gå til innhold
  • Bli medlem

Det snør - jippi! Eller hva?


Kim

Anbefalte innlegg

Det snør i Trøndelag! 10-15 cm ligger på bakken nå. Jeg kjenner det kribler i kroppen, etter å tråkke opp neddyngede fjellbjørkeskråninger og opp på snaua. Rusle rundt i fjellet med vintersola og kjøre heftig telemark ned igjen.

Samme oppfatninger? Blir også dere glade når snøen laver ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katastrofal utvikling. Her er det fare for at snøen skal legge seg nå. Dette er en trist dag i mitt liv.

Jeg tror nok folk flest her har forstått at du er glad i å provosere, Tom :)

Jeg har aldri hørt om noen som deg, som har så stor kjærlighet til sommeren i fjellet, men som hater vinteren så intenst. Du må bli glad i selve fjellet, ikke henge deg opp i årstidene. Full opplevelse av fjellet får du bare ved å være der til alle årstidene, se forandringene og glede deg over dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.