Gå til innhold
  • Bli medlem

Kalenderluke 23: Desemberpadling langs Hjeltefjorden


Marius Engelsen

Anbefalte innlegg

Annonse

@Marius Engelsen: Jeg gjorde som du oppfordret; skjenket meg en kaffekopp og hadde en rolig morgenstund sammen med samboer mens vi så filmen din. Nå byr jo ikke innlandet på Hedmark på de samme mulighetene, men vi har jo Mjøshavet :-)
Noen ganger savner jeg å bo kystnært hvilket jeg har gjort i store deler av livet, men fordelen her er jo kort vei til sentrale fjell- og villmarksområder.

"Så stilig" samt " Det der kunne jeg ha tenkt meg!" var min samboers umiddelbare kommentarer rett etter at 8:41 min. var over :-) Jeg var udelt enig. 
Takk for et stemningsfullt og fint bidrag, og for at du laget filmen for oss på FF. Fint med de sekvensene da du filmet under vann og man så bunn og svaberg speile seg i overflatehinne og tynt islag.

Med dette ønsker jeg deg en riktig god jul og en fin bursdag i morgen.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.