Gå til innhold
  • Bli medlem

Isak’s luke | Julekalenderen 2018 - 20. desember


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

Annonse

Topp 👍

Datteren her i huset som straks er 7 år fortalte etter å ha sett en del episoder av serien deres at hun skulle gå Norge på langs også. Sammen med ei venninne, hennes far og undertegnede. Så dere inspirerer unge håpefulle 😉

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hammer skrev:

Topp 👍

Datteren her i huset som straks er 7 år fortalte etter å ha sett en del episoder av serien deres at hun skulle gå Norge på langs også. Sammen med ei venninne, hennes far og undertegnede. Så dere inspirerer unge håpefulle 😉

Kult! Det er veldig gøy å høre;) Må bare advare om at Norge er ganske langt, jeg begynner å skjønne det nå, hehe;)

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Linn Mari skrev:

Takk for bidraget :) 

Har serien gått på tvn? Det har jeg ikke fått med meg :( Kan jeg finne den noe sted? Dette er slikt jeg og barna liker å sitte sammen og se :) 

Vi har sett på den via TV2 Sumo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linn Mari skrev:

Takk for bidraget :) 

Har serien gått på tvn? Det har jeg ikke fått med meg :( Kan jeg finne den noe sted? Dette er slikt jeg og barna liker å sitte sammen og se :) 

Tusen takk:) 

Serien ligger på TV2 Sumo, men går også på den vanlige TV2 kanalen på lørdag og søndag:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese, Isak. Du har rukket på mye i løpet av kort tid og du har virkelig jobbet godt med bilder, blogg og film. Det har nå betalt seg i fortjent oppmerksomhet - og det er garantert ikke det siste vi ser av deg i media. Lykke til videre, på alle turer og med alle prosjekt. Mygghatten av, for ungdommen!!

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PTG skrev:

Herlig luke. Veldig artig å se ungdommer som er så motivert :-).

Digga den morgenstarten i teltet ala Monsen  "akkurat fått meg morrakoppen, ..med varm saft"

Tusen takk;) Gøy du likte innlegget i dagens luke! Hehe, enig i at morgenstarten i teltet ala Monsen er vittig, gøy å se hver gang, blir sikkert enda vittigere å se tilbake til om 20+ år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eivind T skrev:

Kjekt å lese, Isak. Du har rukket på mye i løpet av kort tid og du har virkelig jobbet godt med bilder, blogg og film. Det har nå betalt seg i fortjent oppmerksomhet - og det er garantert ikke det siste vi ser av deg i media. Lykke til videre, på alle turer og med alle prosjekt. Mygghatten av, for ungdommen!!

Tusen takk @Eivind T! Setter stor pris på kommentaren din;) God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, martin.m skrev:

Dette var en super kalenderluke @Isak Knutsen:-)
I likhet med @PTG humret jeg godt over morrakopp-kommetaren.

Jeg har fulgt deg og Simon via bloggen, all respekt til dere to, veldig kult at målsetningen din er å inspirere andre unge til natur og bevegelse. 

Tusen takk @martin.m! Gøy du likte innholdet i dagens luke;) Veldig kult at du følger med Simon og meg på bloggen, det setter jeg stor pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.