Gå til innhold
  • Bli medlem

.GPX spor Rauhelleren - Lågaros


Duffus

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har meldt meg på en tur på vest Hardangervidda i Mars med DNT Oslo:

https://www.dntoslo.no/aktiviteter/89344/847649/?_ga=2.223288860.66549646.1545166305-764870661.1519626697

Jeg prøver å finne .gpx spor til turen, men mangler delen mellom Rauhelleren og Lågaros. Jeg har søkt i 'de vanlige stedene' (ut.no, lommekjent, osv.) men har ikke funnet noe.

I turbeskrivelsen står det:

"Over Langesjøen, og videre sørover i småkupert terreng øst for Store Skrekken og Vesle Skrekken (1375 moh) og vest for Skjerhølnuten (1374 moh) over Butjønn (1216 moh) og opp til den selvbetjente DNT- hytta Lågaros (1288 moh)."

Har noen en spor for denne ruten? Ellers kan jeg prøve å tegne/kopiere (manuelt) den vinterrute som er tilgjengelig på ut.no (men kan ikke lastes ned som .gpx fil).

På forhånd takk,

George

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.