Gå til innhold
  • Bli medlem

Foto/hundeturforslag ønskes!


HelldogSköll

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å ta en kose-fottur med gamlefrøkna mi, en AH som blir 9 år innen turen, som jeg vil ta sommeren 2019. Kunne tenkt meg ett turterreng som er vakkert og har mange flotte fotoopplevelser samtidig som det helst ikke bør være ekstremt mye sau der. Hun går i bånd og bryr seg ikke, men jeg blir gæren av at hun skal rulle seg i, og spise lort, også forfølger de oss ofte 🙄 Jeg tenker at turen bør være minst ei uke lang, men det kan godt være mulighet for å gå lenger. Minst mulig folk er også fint. Jeg var litt i tvil om hvor jeg skulle poste dette innlegget, for det er ikke nødvendigvis sånn at vi må tusle rundt på fjellet, vi kan gjerne gå type Kongeveien, men der er det vel ofte ganske masse folk? Eller? Jeg kunne tenkt meg den typen natur som Kongevegen tilbyr. Vi har vært mye på tur før, men som sagt, kosetur heller enn slitetur denne gangen 😃 Hvis det er stykker der vi kan leie kano og padle på veldig rolige elver og sette igjen kanoen ett sted for henting, så vil vi gjerne ha sånne tips også!

 Forslag til turer der man kan kjøre vogn med 4 hunder, eller sykle med 2 er også innafor 😙

TikaaniTine.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.